wtorek, 1 kwietnia 2014

SCHOOL

Hej,
Pewnie zastanawiacie się jak to jest, że piszę do Was w różnych godzinach. Raz jest to 8 z minutami , raz po 9 rano, czasem w samym środku dnia , kiedy każdy jest w szkole. Więc sprawa jest trochę skomplikowana bo w zeszłym roku... Ja z moimi siostrami poszłyśmy do innej szkoły (tak zwanej "wolnej"). Wszystkie zawsze się dobrze uczyłyśmy więc mogłyśmy z testować edukację domową. W tej "szkole" zaprzyjaźniłam się z Marysią.
Streszczę Wam to, bo to długa historia .
Jeśli chcecie znać szczegóły to napiszcie w komentarzach , to zrobię wtedy filmik.
Ale wracając do tematu to .. Ta szkoła okazała się denna i razem z moimi siostrami i Marysią się wypisałyśmy. Teraz też jesteśmy w edukacji domowej i uczymy się w domu. Codziennie (oprócz pon.) przychodzi do mojego domu nauczyciel i razem mamy prywatne lekcje.
Ogółem jest dobrze zajęia trwają od 9:00 lub czasami później (np. dzisiaj mamy od 11:30) do zazwyczaj 13:35. Dzisiaj będą na pewno dłuższe.
Zaś od następnego roku idziemy do normalnych szkół. 
Tak i to by było na tyle mam nadzieję, że w waszych szkołach jest w porządku i da się wytrzymać xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz