niedziela, 30 marca 2014

Early Birds

Hej ranne ptaszki <3

Nie wiem czy zauważyliście ale na blogu pojawiły się reklamy..
Chciałabym zacząć zarabiać na blogu . UWAGA TO NIE ZŁE !!!! Nie miejcie o to pretensji. Jest to zarówno moralne jak i lojalne ;) Nie do końca wiem jak to działa ale ... jakoś to będzie.
A co do dzisiejszego posta to też mam zamiar napisać coś dłuższego.
Dzień dopiero się zaczął i nie zapowiada się na jakiś mega ciepły, u mnie jest 8 stopni. Miejmy nadzieję, że temperatura dobije do 20 stopni ^.^ Nie jestem pogodynką to tylko moje prośby, moje zachcianki pogodowe xD Pewnie i dziś pójdę na dwór z Teosiem.Jeśli czytaliście zeszłego posta to wiecie kto to.
Przez tą pogodę mam coraz większą ochotę mieć penny , pewnie znacie ale jeśli nie to kliknijcie na napis. Mi najbardziej podoba się pastelowa <3 A Wam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz