poniedziałek, 14 kwietnia 2014

I'm HAPPY!

Hej wszystkim,
Jak widzicie tytuł posta jest I'm HAPPY ... pewnie zastanawiacie się dla czego ... ot urz to dla tego iż mam wspaniałych przyjaciół !! Albo raczej przyjaciółki, jak wiecie jedną z nich jest Mary (love you), a drugą Shannon (love you). Dla czego piszę o tym dopiero teraz .. no więc dla tego, że Shannon wymyśliła fantastyczny pomysł... ta ram tam tam... Będziemy razem (ja i Shannon) filmować ten czas kiedy przyjedzie do mnie do Polski. Tak strasznie się cieszę!!!!
Będziemy miały mnóstwo zabawy i radoch. Nagramy jakieś challenges i wo gule będzie super. Shannon jeśli to czytasz to musisz wiedzieć, że strasznie za tobą tęskniłam i tak samo strasznie lub bardziej się cieszę, że do mnie przyjedziesz <3!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz