środa, 30 grudnia 2015

SANTA CLAUS PARADE!

Hej,
Kocham Święta Bożego Narodzenia i od zawsze na liście moich najbardziej wyczekiwanych dni w roku pierwsze miejsce zajmuje właśnie gwiazdka, a tu "Święta, święta i po świętach". Te kilka dni w roku mija tak szybko.. co bardzo mnie smuci. Jak mineła Wam gwiazdka? Mi w tym roku na początku grudnia kompletnie nie udzielał się świąteczny nastrój, nie miałam kalendarza
adwentowego (zawsze mażyłam o takim z kosmetykami, ale jak narazie moje mażenie się nie spełniło..) i tu gdzie ja mieszkam (stolicy Polski) kompletnie nie było śniegu.. za to w środku miesiąca wyjechałam do ciepłego kraju na południu Europy. I mimo, że tu tym baedziej nie miałam co liczyć na śnieg to poczułam tą magiczną atmosferę! Myślę, że zawdzięczam to masie dekoracji na ulicach, sklepach i zorganizowanej świątecznej paradzie "Santa Clous Parade"!
Mimo, że jestem już za stara na mikołaja i te sprawy to i tak bardzo podobała mi się ta parada.
Młodzi, starzy, dzieci czy nastolatkowie bawili się na niej znakomicie, bo nie wane ile masz lat po prostu możesz się dobrze bawić zawsze!



xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz