sobota, 12 września 2015

SNAPCHAT TRICKS YOU NEED TO TRY

Hej,
Trudno jest to ukryć, bo każdy wie jaka jest prawda.. wakacje się skończyły i przyszedł czas szkoły.
Ja jestem teraz w 3 gimnazjum, a co się z tym wiąże masa nauki, stresu i ciśnienia, by dostać się do jak najlepszego liceum. Szczerze, to jestem osobą, która nie cierpi się stresować o szkołę. Nie boję się o moje świadectwo, ale o test ginazjalny. Stres powoduje, że głupieję...  jak wiem, że jest bardzo ważny test to strasznie się denerwuję. Normalnie testy (jakich mam w ciągu roku szkolnego masę)
wcale mnie nie stresują (no może oprócz matmy ;3 ), a tak na samą myśl o tym, że od jednego testu zalerzy "wszystko" robi mi się słabo. Co poradzić... nic nie zmienię..
Dzisiaj mam dla Was przydatne triki na aplikacji scapchat! Jest to dla mnie typowo "szkolna" appka, bo non stop ktoś w szkole robi snapy.
Jest bardzo prosta, więc opcjii nie ma w niej dużo,
a przecierz im ładniejsze snapy tym lepiej.. prawda?! haha ;3
A oto kilka przydatnych trików :
1. By mieć filtr na zdjęcu i jednocześnie widzieć godzinę, prędkość, temperature lub poziom baterii, należy po zrobieniu zdjęcia i ustaleniu filtru np. czaro białego, przytrzymać jeden palec, a drugim przesunąć w bok.



2. Filtry jakie oferuje nam snapchat są dosyć zwykłe, ale jest metoda na kolorowe i wesołe!
Wystarczy wziąść emotikonkę i powiększyć ją do takiej wielkości aż jej krawędź zacznie się rozmazywać.





3. Jesteście z tych co próbują pisać przez snapa robiąć zdjęcia (ja jestem tą osobą), ale nie możecie dokończyć zdania, bo jest za mało miejsca. To ten trik Wam się przyda!
Wystarczy wejść w notatnik, kliknąć kilka razy spację, skopjować i wkleić do snapa, w miejsce gdzie normalnie się pisze. I GOTOWE.. możecie pisać do woli!


Te "ukryte opcje" działają na najnowszej wersji snapchata!
Przepraszam za okopną jakość, ale to snap..

xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz