wtorek, 18 sierpnia 2015

DIY DESIGN NA BLOGA

Hej,
Ostatnio robiłam nowy design na bloga. Wreszcie zmieniłam te wszystkie detaale, które tak bardzo mnie drażniły. Jest to fatastyczne uczucie gdy wreszcie to zmieniałam, szczególnie dla takic osób jak ja - perfekcjonistów! Nadal jest kilka detali nad, którymi muszę popracować.
Nieudało by mi się gdyby nie drobna pomoc innej blogerki - Kiki
Za co bardzo dziękuje! Robiłam desing sama, korzystając z jej tutoriali, lub błądząc w internecie


szukając rozwiązań moich problemów. Uczyłam się na swoich błędach. Wiem, że gdybym znalazłą kilka kodów od razu zaoszczędziło, by mi to wiele czasu!
Bardzo chciałabym zacząć robić posty o tematyce "DESING NA BLOGA".
Uważam, że jest to jeden z ciekawszych tematów na bloga.
Dzisiaj mam kilka kodów, które wykorzystałam w nowym desingu na bloga.

KODY CSS
  • .column-right-inner {margin-right: 20px;} - zmiana wielkości prawego marginesu, prawej kolumny
  • .column-right-inner {margin-left: 12px;} - zmiana wielkości lewego marginesu, prawej kolumny
  • .sidebar .widget {margin-bottom: -30px;} - zmniejszenie odstępu pomiędzy gadżetami
  • .column-right-inner {text-align: center ;} - wyśrodkowanie tekstu w kolumnie bocznej
  • h3.post-title {text-align: center;} - wyśrodkowanie tytułu posta
  • h3.post-title {text-transform: uppercase;} - duże litery w tytule posta
  • .date-header {text-align:center;} - wyśrodkowanie daty
  • .PageList {text-align:center !important;}
    .PageList li {display:inline !important; float:none !important;} - wyśrodkowanie paska stron
  • .PageList {text-transform: uppercase;} - duże litery w nazwach stron








xoxo

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny desing, a zdjęcia urocze :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia w poście! Ta paproć nadaje takiego tropikalnego klimatu :) Design bloga bardzo ładny. Podoba mi się.

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * o ile to jest paproć bo w sumie się nie znam hahaha :D

      Usuń