niedziela, 8 marca 2015

Dzień KOBIET

Hej,
Bardzo przepraszam za tą długą nieobecność... trudno jest pogodzić szkołę z blogowaniem.
Nie zamierzam rezygnować ani ze szkoły i dobrych ocen ani z blogowania.
Ostatnio jest w miarę spokojnie i moje życie jest bardzo miłe. Wczoraj byłam w Złotych Tarasach i powiem, że było bardzo fajnie. Mimo, że nie było jeszcze dnia kobiet, to i tak w niektórych sklepach dawali róże, czekoladki i inne słodycze. Uwielbiam takie małe i bardzo miłe podarunki. Wszyscy byli tacy uprzejmi i mimo, że widziałam ich pierwszy raz w życiu tak samo jak oni mnie to i tak mi się to podobało.
Oczywiście nie obyło się bez zakupów.. małe ale fantastyczne.
Dzisiaj zaś jest dzień kobiet! Więc życzę wszystkim dziewczynom szczęścia, bo to ono w życiu jest najważniejsze!
Mi dzień minął dobrze od rana się uczyłam... potem po południu pojechałam do bardzo przyjemnego miejsca przeznaczonego specjalnie i tylko dla dziewczyn. Odbyła się tam sesja zdjęciowa, dobieranie stroi oraz malowanie paznokci. Było bardzo sympatycznie i oczywiście nie obyło się bez kwiatów. Po powrocie znowu nauka, a teraz właściwie relaks...


 xoxo


10 komentarzy:

  1. świetny blog i post również obs=obs?

    now-or-neverr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na innym blogu pisałaś, że chętnie wymienisz się obserwacją. Ja już i czekam na rewanż^^
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super miałaś dzień :) Nigdy nie byłam w centrum w dzień kobiet fajny post :)
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A do jakiego miejsca pojechałaś? Dzięki za życzenia i nawzajem :D

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    daj znać u mnie ;)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mi dzień kobiet również minął bardzo przyjemnie ;) super blog! bardzo mi się tutaj podoba! :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba ;)


    Mój blog, click :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałyśmy twój ostatni post, pięknie rysujesz :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń