sobota, 6 grudnia 2014

three ingredients sweet snowball - "raffaello"

Hej,
Dzisiaj mam dla Was posta o gotowaniu. Jest to typowo świąteczny deser mi przypomin śnieżki.
Jest zarówno wykwintny i zabawny!
Lecz najlepsze z tego to to, że do przygotowania jego potrzeba trzech składników!
-mleko w proszku
-masło
-wiórki kokosowe

Sposób przygotowania jest łatwiejszy niż się wydaje, wystarczy wymieszać mleko w proszku i masło tak, by powstała maślana konstynstencja (ja robiłam na oko)-pamiętajcie by nie było za dużo masła, bo będzie za maślane. masło...masło..masło
Następnie ulepcie z masy kulki i obtoczcie je w wiórkach.
GOTOWE i pyszne
Jak checie możeci wstawić je do zamrażalnika na 5-10 min.

 1.


2.
brudna robota haha, ale ile zabawy :D
 
 3.

4.


smacznego!

xoxo

13 komentarzy:

  1. Wyglądają naprawdę smacznie! :)

    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, przepysznie wyglądają! Muszę koniecznie wypróbować ten przepis :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wyglądają, może nawet spróbuję takie zrobić ;)

    Śliczny blog! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I looove raffaello and everything with coconut!
    Searching for some recipes right now...Think i just found a nice one here :D!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    I just followed you, would be delighted if you could return the favor!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :)
    Śnieżki sama zrobie na swieta bo sa rewelacyjne :D
    Zapraszam do mnie.
    Moze wspolna obserwacja?
    elkajablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym Cię poinformować,że nominowałam Cię do Liebster Blog Award i byłoby mi bardzo miło jeśli odpowiedziała byś na 11 przygotowanych przeze mnie pytań.
      Więcej w tym pościehttp://elkaja.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Obserwuję i czekam na rewanż, a co do nominacji bardzo dziękuję na pewno odpowiem. :*

      Usuń
  7. Wyglądają przepysznie, muszę wypróbować :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować kiedyś je zrobić bo wyglądają smacznie :)
    Zapraszam do siebie: the-future-is-ours-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszą być pyszne, też spróbuje takie zrobić.

    http://tojanatalqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń