sobota, 1 listopada 2014

"Must Have" four fall

Hej,
Halloween już minęło i mamy przed sobą jeszcze kawałek jesieni, a potem zimę.
Mam tu kilka "must have" na tą porę. Dla czego na tą, a nie inną?
Jeśli sami się jeszcze nie domyśliliście to są one typowymi, przypominającymi mi jesień rzeczami. 
Jeśli są niedaleko czuję (jak chyba większość osób) się lepiej i jest mi przyjemniej.
Prawie każdy człowiek lubi czuć się "swojo".
A do tego właśnie te czynniki mi pomagają-->
A jak z Wami? Też macie takie odczucia?

 







xoxo

3 komentarze:

  1. Dynie wyszły ci super
    Poklikasz w linki? To dla nas wiele znaczy
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł a post. Świetny wygląd bloga oraz zdjęcia. Obserwujemy? Jeżeli tak odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń