środa, 1 października 2014

Dzień z życia KOTA

Hej,
W ciągu tego czasu dużo się działo, na przykład miałam urodziny i skończyłam 14 lat.
Dzisiaj mam dla Was posta dzień z życia kota. Brzmi ciekawie? Mam taką nadzieję. Jeśli macie kota, który wychodzi na dwór to może i Wam spodoba się tematyka.
Mnie zawsze ciekami gdzie chodzi Teo .
I szczerze powiem, że nadal do końca tego nie wiem. Mogę zaś napisać to co już wiem i czego się domyślam...
Mój kot wychodzi wczesnym ranem, na początku rozgląda się, myśli o pogodzie. 
Po krótkim namyśle idzie w głąb ogrodu, a po paru minutach można zauważyć go na drzewie. Tamtędy zawsze przechodzi na drugą działkę.
Co on tam robi? Oh, ile bym za to dała by odkryć ten koci sekret.



Mam jeszcze dla Was baner "WAKE UP AND LIVE" 




xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz