niedziela, 19 października 2014

CIY Fall/Halloween treats

Hej,
Dzisiaj mam dla was CIY (cook it yourself)!
Ten przepis jest bardzo szybki w wykonaniu, mam na myśli około 7 minut.
Zaczynajmy....

Do przygotowania tej przekąski będziecie potrzebować:
-czekolady
-precelków (ja użyłam z solą i uwierzcie są , a raczej były pyszne)
-kolorowych cukierków, gum czy żelków









1. Kładę czekoladę na precelki.



 2. Tak przygotowaną przekąskę wkładam do piekarnika na 50'C przez 5min.




 3. Po wyjęciu ich z piekarnika czekolada jest miękka, 
więc korzystając z okazji kładę na nią dekorację.


xoxo




4 komentarze:

  1. Niby takie proste, a nie wpadłabym na to :)

    sopose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muszą być smaczne! chyba spróbuje ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie wpadła na pomysł by połączyć słodycz z czymś słonym :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Chyba się na to skuszę i sama przygotuję to w domu ;)

    Zapraszamy do nas dopiero zaczynamy : ) http://twocreazygirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń