wtorek, 3 czerwca 2014

♥ DIY hairstyle ♥

Hej wszystkim,
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć+DIY hairstyle! 
Do wykonania fryzury potrzeba dwóch wsuwek/spinek i gumek do włosów. Ja użyłam przeźroczystych, dla tego ich nie widać ;)
Każdy krok do jej zrobienia jest bardzo prosty i zapewne z łatwością uda Wam się idealnie!
Zaczynajmy-->

1. Na początku trzeba zrobić dwa warkoczyki.


2. Potem trzeba wziąć jednego z nich i przełożyć nad głową, na drugą stronę, by utrzymał się w miejscu ja użyłam wsuwek (jedna wystarczy do przypięcia jednego warkoczyka). Gdy skończyłam jeden bok robię to samo z drugim.


WSKAZÓWKI:
-by było jeszcze ładniej użyłam przeźroczystych gumek (tak jak pisałam przedtem)
-zostawiłam pasma włosów z przodu, co nadało bardziej stylowego wyglądu


GOTOWE!

Mam dla was jeszcze kilka zdjęć z tą fryzurą :







2 komentarze:

  1. sliczne wloski - bosko je upielas i zaplotlas <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis! muszę popróbować z taką fryzurą!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń