czwartek, 8 maja 2014

Black and white



Hej,
Jak Wam mija dzień? Mi dobrze od rana robiłam różne zmiany na blogu i praktycznie dopiero godzinę temu wyszłam do ogrodu. Pobiegałam z moim kotkiem no i oczywiście patyczkiem. Jakbyście nie wiedzieli to Teo aportuje xD. Tak na prawdę ;) Może wydawać się to dziwne ale w przeciwności jest to bardzo fajne i zabawne. Za uwarzyłam iż wiele kotów aportuje i ich właściciele się z tego cieszą, a raczej są dumni. 
Po za tym Kaja znowu robiła mi zdjęcia i wyszły niesamowicie. Wybrałam kilka (bo uwierzcie było ich mnóstwo) najładniejszych. Co nie było takie łatwe c: Nie będę już pisała w dwóch językach, bo nie ma takiej potrzeby 0:) może za uwarzyliście iż po prawej stronie pojawiła się nowa opcja "Transleate" jeśli się w nią kliknie to można wybrać dowolny język po jakim chce się przeczytać posta. Fajne, prawda?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz