wtorek, 6 maja 2014

Banana - Beauty

Hej,
Dzisiaj mam dla Was post o temacie BEUTY.
Więc osobiście nigdy bananów tak po prostu, zwykłych (mam na myśli nie na ciepło z cukrem lub cynamonem) nie lubiłam aż do dzisiaj. Szperałam po internecie szukając jakiś ciekawych, naturalnych maseczek na twarz i znalazłam wspaniały sposób na białe zęby.
Sposób przygotowania :
weź kawałek wnętrza skórki banana i delikatnie pocieraj okolice na zębach przez około 2 minuty. Niesamowite minerały w skórce, jak potas, magnez i manganesen wchłoną je zęby i wybielą się.
Osobiście zrobiłam to pierwszy raz i działa naprawdę dobrze, niestety ma jeden minus ... zęby są białe ale przez krótki czas. Na szczęście myślę, że gdyby używać tego regularnie to by działało znacznie dłużej.
Oprócz tego banan ma wiele innych i wspaniałych zastosowań w kosmetyce.
Sporządzone domowym sposobem maseczki z tych owoców oczyszczają, odżywiają i ujędrniają skórę, poprawiają jej kolory i łagodzą podrażnienia.
Banan ma takie składniki jak naturalne cukry, białko, olejki eteryczne, skrobia, kwas jabłkowy, witaminy oraz enzymy. Jak widać skład tego owocu może wiele zaoferować naszej skórze. Prawda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz